Sista skoldagen!!

Idag var den sista riktiga skoldagen. Vi städade ut bänkar och skåp och gjorde rent. Väskan blev lite tung. Det som var så skönt var att vi slutade efter lunch ungefär klockan 11.30. Vi har var indelade i 3 grupper också hade vi frågesport. Mitt lag vann!! Vi fick dela på en chokladkaka och alla fick en varsin glass. Inte nog med att läraren bjöd oss på glass igår och vi fick se film. Man fick välja mellan 2 olika filmer. Den ena var Savannens hjältar och den andra var Bron till Terabithia. Jag valde att se Bron till Terabithia. Den var både spännande och sorglig. Jag rekommenderar den och den får 3,5 av 5 stjärnor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissish.blogg.se

Bloggar om min vardag och om mode

RSS 2.0